godmorgon, gårdagen, framtiden. 06.10

godmorgon!
Jag är nu vaken och supertrött..
Jag har varit så trött de senaste dagarna att jag nästan somnat på bussen till och från skolan, dessutom har jag nästan somnat i skolan också..


Vi kom till skolan, och fick reda på att våran kamera, den typ gjorde filerna till ett format som inte funkade i Windows Movie Maker, men Casper i 7A, var så snäll, så han satt och konverterade om alla typ 50 filer, så att de skulle funka i WMM. Så fick vi alla filer på en USB-sticka, och så gick vi ut till datasalen.
Men där var WMM helt konstigt, det blev liksom inga filmer, utan bara en stillbild, sedan svart.
Så vi satt där i kanske 45 min och försökte få det att funka, men det bara gick inte.
11.30 drog vi och åt istället, och lärarna sa att vi skulle få hjälp av David sedan efter lunch.
Så gick hela lunchrasten, så går vi in i klassrummet, då sitter det redan en annan grupp, där vi blivit lovade att sitta, men vi kan inte göra mycket åt det, så vi får vänta tills dom är klara, så äntligen blir dom klara.
Så visar David lite grunder i att redigera.
Så börjar vi redigera, men det uppstår många problem.. och WMM hänger sig var typ tredje sekund.
Så vi fick börja om typ 3 gånger, tillslut vid 14, gav vi upp och gick hem..

Den 3 Juli, ska jag på bröllop.. i England, har inte varit på ett bröllop på typ 8-9 år.
Så jag har suttit och letat klänningar, och vi ska antingen köpa.


Vilken är finast?
Klänningarna som man har när man går på bröllop där, måste vara ganska långa osv.
Men ändå, vilken var din favorit? =)
Uppskattar verkligen all hjälp jag kan få, för jag har ingen aning.. :(



Kommentarer
Postat av: Anonym

man ska inte ha på sig svart på bröllop och vitt ska man inte heller ha, för då snor man uppmärksamheten från bruden som skall vara vackrast av alla. Därför tycker jag att du skall ta den lila klänningen! :) ;)

2010-03-12 @ 21:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0