Exakt en månad idag!

Det är ju den 13 mars idag, och jag fyller år den 13 april.
Om det inte är värsta vår då, kommer jag bli as ledsen.. :(

Har inte önskat mig så värst mycket,
men typ det vanliga.
Pengar, kläder m.m.
Förra året, sa jag typ 13 gånger, att jag skulle köpa nya Converse, men det blev aldrig av.
Så det har jag också önskat mig, ljusgula, vita, typ beige eller of white. =)

Så det hoppas jag verkligen att jag får, ipod touch kanske också.. =)
Nice med spotify överallt och så, men iallafall.


Kopplade in datorn i mina högtalare i mitt rum, så ljudet ääääääger!

Nu har dom dragit till bion, dom är typ inte tillbaka förns 18..? Nice.
Fast lillebror är fortfarande här, men iallafall.

Nu ska jag fortsätta lyssna på min absolut bästaste musik.
Kram! ♥


Nyvaken & Osminkad.. hah. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0