bion.

Alice i underlandet. 3D.
Jag själv tyckte att filmen var rolig, och underhållande, alla var typ galna (?)
Och det var skitkul, favoritscenen i hela filmen blev för mig när "The scottish rabbit" eller "march hare"
sitter och pratar om någonting, och helt plötsligt, tittar han ner med stora ögon på sin sked, och säger "Spoon!"
Låter skittrist, men det var kul .. enligt mig iallafall =D
Kunde bara hitta det här korta klippet så man fattar typ inte, men ni hör iallafall hur han säger det.



Vi hörs senare, kram!

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: HAHHA, Du var riktigt "clever" ;)



Har en veckans blogg på min blogg btw. Du får gärna vara med om du vill! :)

2010-03-21 @ 20:58:50
URL: http://liexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0