19.45

Sitter nerbäddad i min säng, trots att jag dör av värmeslag snart.
Slängde även på mig, min fina hoodie, från bollkajse tiden, trots att jag dör av värmeslag snart.
Jag är bra konstig va? :) ♥
Ska nog leta mig ut till TV:n, och kolla med mamma eller?
Justdet, får inte missa "Svenska Hollywood fruar"
Maria Montazami, är sjukt kul jö! :)


 
Bollkajsa:
När man är bollkajsa, är det alltså inom tennis då.
Man är 6 st tjejer på planen, om det är bollkalle så är det killar.
Iallafall, det står 1 tjej/ hörn, och 2 st framme vid nätet.
Dom framme vid nätet samlar ihop bollar, och skickar dom till tjejerna i hörnen.
När en spelare ska serva, vänder hon/han sig bakåt till bollkajsorna, efter en boll.
man ska då sträcka upp en arm, med en tennisboll i, och hålla resten bakom ryggen, om spelaren då typ på något sätt visar att den vill ha bollen, kastar man dit den, mer än så är det inte. =)
Stog på många matcher som sändes på TV.
Det var Nordea Nordic Light Open, som hölls på stadion.
Ska försöka leta fram bilderna från det, men kan inget lova!
Kram.

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

jag har haft det bra tack (: vad sysslar du med ikväll sötnos?

2010-03-08 @ 21:54:09
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: H a i d i s -

Godmorgon! :D hoppas du får en underbar dag!

2010-03-09 @ 06:01:03
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0