11 timmar.

Sov ju somsagt elva timmar natten till idag, och det är inte ofta jag kan sova så länge!
Och iochmed det, kan jag verkligen inte förstå hur jag kan vara trött nu..!

Sitter i min säng, och läser lite bloggar, och är inne på ansiktsbok.
Och eftersom jag är så otroligt mogen, kör jag Pet Ville, ett riktigt skitspel!
Det är jättetråkigt.. men ändå fortsätter jag spela =)
Är på typ level 27, snart 28, av 36 eller 40, då kan man ju inte bara sluta?
Även fast spelet är über-tråkigt.

Dom flesta verkar allmänt sura över att "Eric Sa-ade" inte vann, speciellt Linnéa, hahah..!
Vi får se hur Anna klarar sig i Eurovision.. om vi ens kvalar in..? Fast det gör vi väll alltid..
Jag diggar fortfarande Salem.. =D


Jag, för typ en minut sedan.


Redigerade bort ansiktet.
Men kolla mitt hår! Det här var på nyårsafton.
Solen lyste in, och mitt hår var blött länst ner.
Det är ju typ, gult, rött, brunt, svart, och lite lila & grönt.. hahh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0