det är onsdag idag. snart är det torsdag. det är torsdag imorgon.

orden bara sviker mig.. varje gång jag försöker, så vi lämnar det.
Let's say.. im in chock, and .. i'm not even involved.


Kom hem för en stund sedan, var ju med Amanda, och vi träffade Rasmus och några av hans polare.
Haha, vi satt mest och diskuterade ben, och åt klubbor, sedan puttade vi lite på varandra också, höhöhö..!
Skojjigt & lite lagom kallt .. ;s

Imorgon blir det till att gå upp tidigt, hoppa in i duschen, fixa osv, och hoppa på bussen in till gullmars.
Där jag möter upp Nord.
Så ska vi på äta lunch, på bio, och sedan kolla runt i stan.
Mysigt.. :-D

Nu ska jag vänta på att klockan blir typ tio i elva så någonting vettigt börjar på tv.
Kram! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0