today is a new day, I just have to realise.

Igårkväll vid halv ett kanske, när jag inte ville sova hade jag nog världens sjukaste chatt, på engelska, om ingenting.
Men kul var det allt. :-)
Somnade strax efter ett, då jag inte kunde sysselsätta mig med ingenting längre, och bestämde mig för att sova.
Dock låg jag och vände och vred ett tag innan jag somnade.
Nog om det.

Idag ska jag träffa en person, vid namn eva.
Roligt, vet inte när vi träffades sist, bara en hel dag, har varit så mycket annat.
Så vi har en del att ta igen, saknat dig!
Imorgon är jag inte riktigt säker på vad som händer, men jag kanske ska iväg och köpa skor.
Och sedan på torsdag blir det förhoppningsvis bio med Linnéa innan hon åker till västerås.
Måste även träffa Julia någon dag innan den 26/6 då hon åker iväg på ridläger :(

Ska snart hoppa in i duschen, sitter och lyssnar på två låtar.. bara för att.
I'm just a kid & Welcome to my life.
Vet inte varför, blir så deppig då haha.
Klarar inte av deppmusik, ;o

"Do you ever feel like breaking down? Do you ever feel out of place? Like somehow you just don't belong, and noone understands you? Do you ever wanna run away? Do you lock yourself in you room, with the radio on turned up so loud, that noones hears you screaming? No you don't know what it's like, when nothings feels alright, you don't know whats it's like to be like me, to be hurt..."

Nejnu ska jag fokusera på någonting roligare, kram :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0