superintressant..

vet ni? nu ska jag berätta någonting alldeles otroligt intressant.

Nu ska jag nämligen gå ner och duscha, och sedan äta någonting, för jag är hungrig.
Jag har upptäckt att om man inte äter så blir man hungrig, så jag ska nu äta :-D
Förresten två låtar som alltid får mig på bra humör är;

Jason Mraz - I'm yours. & Bryan Adams - Summer of'69

Oavsett tid och plats kan jag inte låta bli att le lite för mig själv när jag hör dessa låtar.
I'm yours påminner mig om sommar 08, det har jag nu fått bekräftat från Julia.
Och Summer of'69 påminner mig om gymnastiken, och TTC.. :')

Kram,

Kommentarer
Postat av: Julia

Nej sommar 08 släpptes den :P vi gick i krusboda skola då

2010-06-14 @ 20:00:25
URL: http://juellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0