let's just go with the flow.

Hej!

Nu är jag hemma igen, vi åkte till forum och letade runt länge, i alla möjliga affärer där de kundes tänka sälja Converse, åkte även till Sickla på slutet..
Iallafall kom fram till att jag ville ha, röda, bruna eller gråa.
Men de fanns såklart ingenstans .. hittar inte heller en hemsida som säljer dom.
Så jag väntar nog helt enkelt två veckor tills vi åker till england och köper dom då.

Om en timme ungefär ska vi "hem" till nya stället.
Ska ju tapetsera om osv. innan vi flyttar in, vilket vi gör på lördag, så vi ska kolla lite där idag.
Jag tänkte lite imorse, innan jag åkte till mamma..
Nu har jag sovit min sista natt i det där huset, varit min sista dag i det där huset, och låst dörren till huset för sista gången.. rätt sorgligt .. :-(



Kommentarer
Postat av: Julia

Ja jag la ju in det på min blogg? :S

2010-06-15 @ 16:11:43
URL: http://juellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0