I'm so sorry...

men tiden har liksom runnit iväg, kallas också att sova lite för länge på mornarna men nog om det.
Nu tänkte jag berätta lite om onsdag, torsdag & fredag... :-)


I onsdags försov jag mig lite, men skyndade mig upp ur sängen & fixade mig, jag och Linnéa skulle mötas i Gullmars runt halv elva, och klockan var väll halv tio kanske, och jag hade inte hört någonting ifrån henne, vilket är rätt ovanligt, brukar alltid få något sms där det står ungefär "vaken?<333" så jag ringde henne .. och hon sov, så hon skyndade sig upp, fick skjuts till centrum och hoppade på min buss.
Så åkte vi till hötorget, åt lunch, hämtade våra biljetter till världspremiären av Eclipse!! :-D
Så grymt.
Efter det åkte vi mot mig, hoppade av i Petterboda, köpte jordgubbar & Redbull.
Sedan gick vi till sjön, träffade Pernilla på vägen, längesen...! :)
Vi solade, lyssnade på musik, dansade, åt jordgubbar & drack smoothie.. mysigt.

I torsdags väcktes jag trehundrafemtioelva gånger från 08.00 till strax innan elva, då jag vart tvungen att kliva upp, sedan stack vi ut och ut lunch på någon restaurang, trots att jag inte var hungrig och lite smågrinig.
Sedan vid ett så dök Eva upp, vi gick och köpte glass och träffade Anton.. som förövrigt är superbrun...
Sen gick vi till Statoil & köpte, dricka, godis och Farsan.
Som vi gick hem och såg, efter halva filmen gick vi ut och tänkte sola så vi hittade en gräsplätt lite skyddat, och det slutade med att vi stod på händer och dansade om vartannat.

I fredags, midsommar väcktes jag strax innan elva, och vart tvungen att göra mig iordning direkt, eftersom vi skulle vara hos några ute på fornudden vid 12.00, så började vi fixa, åt lunch, spelade fotboll & pingis på deras tomt, sedan satte jag & låtsasmamma igång och göra grillspett man vart lite lagom kladdig, men iallafall.
Sedan började "grabbarna" grilla, och jag körde pingis med Filip, och Frisbee med Oscar.
Kom precis på att deras två söner heter samma sak som min & linnéas lillebröder, haha.
Vann iallafall någon match, pingis är riktigt skoj faktist.! :-)
Körde även mot farbror, och det närmaste jag kom att vinnna var 8-11.. heh :)
Men ja, sen åt vi, och sjöng massa sånger, hahah älskar att alla har humor, skulle vart så jävla trist där annars.
Deras lilla Oscar, 4 - 5 år kanske åkte iväg med en kompis & köpte glass, han fick med sig 50 kronor som han skulle betala med, så när vi satt och åt efterätt så kom han tillbaka;
Daniel - Pappa, Oscar - son.

D; blev det några pengar över.

O; ja. *tar upp en femtiolapp ur fickan och räcker fram*
D; köpte du ingen glass?
O; jo?
D; vem betalade den då?
O; jag?
D; för vilka pengar då?
O; domhär? *pekar på pengarna*
D; men du fick bara med dig sådär mycket?
O; ja?
D; så du lämnade fram femtio kronor, och fick tillbaka femtio kronor?
O; aa.

Sedan började det skämtas, om massa saker, skrattade så mycket att jag inte fick någon luft..
Vi fick aldrig reda på något mer om glassen, men han var nöjd iallafall. :-)

Nu måste jag fortsätta städa, kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0