godmorgon,

håller på att bli sjuk.. helvetesjävlaskit.. :(
Jag var inte sjuk en endaste gång hela förra terminen, så får man lov, och då PANG.. ska jag bli sjuk..
Har halsont, är förkyld och har förmodligen feber.
MEN jag måste ändå hem till pappa och packa ner hela mitt rum i flyttkartonger.. superskoj.
Flyttar om 6 dagar.. oh herregud.. tiden verkligen flyger iväg.


Den här veckan ska jag packa, och skaffa nya converse.
Vet dock varken vilken färg eller modell än.. kan bli ett par "låga" röda.. eller "vanliga" marinblåa, eller "tunna" vita..?
Det är det jag måste göra, skööönt med lov ! :-D
Och självklart bli frisk.. ännu viktigare.

Nu ska jag surfa runt lite efter ideer, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0