förlåt.

Det där vart ett riktigt konstigt inlägg.. så jag snodde mammas data :-D
sitter nu i köket, med fixat hår och sminkning, sweet.
Ska snart ta och klä på mig, ska se om jag kan fixa en bild.. någongång, på min klänning.
Den är verkligen sockersöt ! :-)
Efter den här helgen kommer jag att börja blanda ihop svenska och engelska igen..
Jobbigt ^^
Kommer ju att få prata engelska oavbrutet nu i två dygn..
Men det är rätt kul faktist, att hela "engelska släkten" är här, alla är så underbara :-D
nu.. ska jag kolla runt lite på facebook.. ciao.

Känner mig som Carrie, ni vet från SATC med den här datorn.. konstigt nog.
Och det luktar just nu tandläkare i mitt kök.. kanske en liten påminnare om att jag ska till helvetestandläkaren snart.. hoppas jag får ta bort dehär statans metallbitarna ur min mun snart. :-D

Kram.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0