Amanda Jansson.


Amanda Elisabeth Joy Jansson.

 

Lillasyster.. du är som min naiva, söta lillasyster, som jag måste lära rätt och fel.

Du är den där tjejen, som inte låter någon bestämma över dig, tar inte emot skit från någon, och kämpar in i det sista.

Du skiter i vad folk tycker om dig, och kör ditt eget race, helt klart, dock har du inte alltid hjärnan med dig ():-)

Våra minnen går inte direkt att beskriva med ord, vi har varit hos din mormor i åkersberga, badat i någon random snubbes pool, åkt fyrhjuling, frusit halvt ihjäl, du, jag & max i samma säng, kommit på en dans.. med bara händerna, bråkat om allt mellan himmel och jord, avskytt varandra.., "lekt" matchmakers, osv..

Det fanns en period då vi inte lämnade varandras sida.. "boysenbär, milo, gilmore girls" är väll några välvalda ord som beskriver den perioden rätt väl.

Sedan gled vi isär, och sen hittade vi tillbaka till varandra igen.

Grejen är, att jag alltid kommer att finnas vid din sida, hålla din hand, och du kan alltid komma till mig, vad det än gäller.


Älskar dig.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0