if i have to choose between all or nothing, i choose nothing.

jag.. mår inte så bra just nu, men jag tänker inte sitta och skriva hela min livs historia här på bloggen, känns bara onödigt, det behövs inga detaljer direkt, förutom att jag numera är singel.
Och det måste jag erkänna är jobbigt, inte själva grejen med att vara "singel", men att vara ensam.
Att vara själv, inte ha någon där.. jag saknar dig, och jag saknar allt.. men jag får inte tänka så.
Jag får inte älta allt.. det blir bara värre, jag har inte ens tillåtit mig själv att gråta, dock känner jag mig rätt så ostabil, får nästan tårar i ögonen, av bara en låt, eller doft..
Allt påminner om honom.. vart jag än tittar så påminns jag konstant, och det suger.
Men den här tiden har fört med sig många bra saker också.
Så jag tänker fokusera på det som är positivt.

"First I was afraid, I was petrified, Kept thinking I could never live without you by my side, but after all is said and done you're going to be the lonely one, ohh oh."

"The thing is, im scared.. im scared of lovin' you forever.."

Kommentarer
Postat av: Julia

finns för dig älskling

2010-07-21 @ 18:32:20
URL: http://juellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0