sista dagen.

häj på däj! Hur står dä tell?
idag (23/7) är den sista dagen här nere, imorgon blir det till att sitta i en bil i dryga sex timmar igen..
Det är alltid lika ledsamt att lämna Laxvik, som på något sätt känns som ett andra hem av något slag.
Jag har sammanlagt spenderat mer tid här än vad jag gjort där jag bor nu (hos pappa)..
Det här är femte sommaren i rad vi är här nere, och det ska bli riktigt trist att lämna detta paradis i år.
Men om drygt tre dagar åker jag till spanien. Så det ser jag ju självklart fram emot.

Idag har vi, varit i laholm och ätit glass, sedan åkte vi in till mellbystrand, till en s.k laxomat..
var ashäftigt där inne, kan berätta mer om det senare. Dessutom är det Lions ikväll.
Och vi sitter barnvakt åt Leo.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0