oh.. bollocks.

Hej på er! Hur är det? här är allt toppen. Dagen har spenderats i två olika länder, på två olika flygplatser och i två olika hem, sicken dag va? Men allt har gått jättesmidigt, och nu sitter jag i "mitt" rum, som är överdrivet stort för en person, med dubbelsäng och eget badrum. Men jag ska inte klaga. Vi landade strax innan 19.00 svensk tid. England ligger en timme bakom, så klockan är bara tio i elva här, men jag är trots det helt slut. Jet lag? ha-ha.
Morgondagen kommer att bli en lång dag, det kommer även dagen efter den.
Imorgon ska vi ta oss ner till Stroud som sagt, fem personer i en BMW x5, som förövrigt är en ganska stor bil.., men resan är drygt fyra timmar lång.. bara jag slipper sitta i mitten i baksätet. Håller tummarna. Men jag får iallafall, äntligen, träffa Harry, mitt lilla underbarn, har inte träffat honom sen i December.
Harry är förövrigt 6 år.. och som en lillebror för mig. 
På lördag är det bröllop.. det kommer ca 100 gäster, varav jag känner ca 15, med känner menas träffat en gång.
Men hey.. nu ska jag inte haka upp mig på småsaker, jag är i England, ett underbart land, omringad av underbara människor, underbart helt enkelt.
Saknar dock pojkvän & vänner redan, hur ska det här gå.. inte ens varit borta ett dygn.
Har iallafall chattat med några, och pratat i telefon med älskling.
Överlever nog förhoppningsvis.

Kram. ♥


jag vet att jag lagt upp bilden förut, men där har ni lille Harry på juldagen iallafall!


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hihi tack så mkt :D så snäll du är ::D yeeah de har du fan rätt i coolt att den harde världspremiär samtidigt :D

2010-07-02 @ 03:41:02
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0