min dag.

var hos sebastian vid strax efter elva, fick typ dra upp honom ur sängen, haha.
Sen ville han till barnsjön, och jag ville kolla på film, så de gjorde vi.
Blev Gothika, och jag vart riktigt positivt överraskad, den var bra, någon som sett den?
Typ en skräckfilm, men den var inte så läskig, mer spännande, den var iallafall jättebra.



stack hem vid 16.00.
Då slog det mig att jag inte ätit någonting på hela dagen, så kastade i mig en smörgås.
Sen vart jag hämtad av Lotta, stack till Farsta, när vi kom dit så utrymde dom hela centrumet, pga av ett brandlarm och brandkåren var påväg, så vi stack till haninge, handlade en kjol, två klänningar, ett linne och en tröja inför spanien. Kom hem nyss, och ska nu kolla på bgt.

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0