If live was fair, you would have been here, and not over there. But now, life isn't.

kryssningen var underbar, jag & julia har kommit fram till att vi avskyr människor överlag. Speciellt såna som ska stå i vägen, eller gå som sniglar, eller bara vara allmänt jävla irriterande. Som igår, gick vi ut på 10an, och satte oss utomhus precis vid vattnet alltså i aktern. Så kommer det tre tjejer i 17 års åldern, såna som bara tror att dom är fööööör snygga.. iallafall, så dom stod rätt nära oss och bad någon gubbe ta kort på dom och posade lite fånigt, haha. Så hade vi varit i hytten och hämtat kamera, så går en av dom där tjejerna in i mig, blir då rätt förbannad, så jag typ puttar tillbaka lite med flit, säger någonting i stil med; men hallå?! bitch.. -.-'" Och vi fortsatte i samma stil typ hela kvällen.  ♥

Nu har vi kollat tre avsnitt av bgt.. Spellbound vann! Fyfan vad rätt. Dom var seriöst värda det 1000 ggr om.
Önskar att jag kunde vara på topp nu, men så är inte fallet, så jag tänker sticka från datan nu.
Men vi hörs imorgon, då ska vi till Olivia, sjukt skoj!

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0