hosthosthost

riktigt så illa är det inte, men har haft huvudvärk sedan tidigt imorse, och min hals kändes helt svullen..
Så jag tog en huvudvärkstablett nyss, så jag hoppas att huvudvärken släpper snart.
Har även tagit en halstablett, så halsen känns helt OK, nu.
Egentligen skulle jag och Julia till fn, och sedan bada, men jag frågade om det var okej att vi gjorde det när jag kände mig bättre, alltså någon annan dag, kände av min hals redan igår när vi badat, så jag ska vila idag, så att jag är helt frisk tills torsdag. Och lördag, och måndag.. ? :-D

Kram. :-)


Det här måste vara årets knasigaste låt, men ändå lyssnar jag på den...? Man blir ju garanterat på bättre humör iallafall. :-)
Sean Banan - Skaka Rumpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0