gravid...

kom precis ur duschen, så sjukt skönt.
Ska snart ta och läsa lite, läser om Breaking Dawn - Så länge vi båda andas, alltså fjärde twilight.
Hade glömt hur grymt bra den var, längtar till dom kommer på bio.

Jag hade världens sjukaste dröm, jag drömde helt enkelt att jag var gravid, och det var sebastians barn, det visste jag bara, och jag hade fått en liten putmage (kommer tillochmed ihåg hur den kändes..) men alla bara ignorerade att jag var gravid, så fick jag plötsligt ont i magen (var hemma hos linnéa) så jag gick ur hennes rum och satte mig i soffan, i hopp om att någon skulle reagera och titta till mig. Men ingen dök upp. Så jag gick till hennes rum, ingen var kvar, och freddes cykel var borta... Och när jag vaknade var jag tvungen att känna på min mage för att se att jag faktist inte var gravid, var den verkligaste drömmen jag någonsin haft. Kommer liksom ihåg hur magen kändes under mina händer, gick med händerna på magen nästan hela drömmen, och vart nästan lite besviken när jag märkte att jag faktist inte var gravid, skumt va?
Men det är mycket graviditeter och liknande nu omkring mig, min moster har precis fött barn (ska träffa lilla Leo imorgon) och min faster är gravid (och hon har precis en sådan mage som jag hade i drömmen) och Bella blir ju gravid i fyran. Hoppas jag inte förstörde den för någon nu.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0