godnatt bloggvärlden.

tänker avsluta denna torsdag med att krypa ner i sängen och titta på tv.
SATC först och främst :)

Vi stack ju till farsta, sedan vart jag avsläppt hemma hos Sebastian.
Var superlänge sen vi sågs sist, uschabuscha..
Sedan, haha påvägen hem, tog jag bussen & jag hade inte mitt busskort med mig, och jag är inte så high på detdär med sms biljett, så jag ringde massor med folk, men antingen så svarade de inte eller så visste de inte, så jag ringde den som alltid har koll på mobilen; tobbe.. ^^
Och fick då hjälp.. hah jag dog nästan, och jag som lovat Sebastian att jag skulle klara mig till bussen själv, utan att dö .. hehe.
Har även pratat lite med Ronja idag, var flera år sedan sist, saknat dig!
Vi bodde på samma gård när vi var mindre. :)

Imorgon måste jag upp tidigt.. redan vid åtta, möta upp Linnéa & Eva i gullmarsplan, till kungsgatan, panduro, sen Ica, baka, hem till mamma.

Kram. ♥
Godnatt. ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh tack ötnos, kul att du hängt med så länge<3

2010-07-09 @ 00:32:59
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0