ett ämne som tydligen alla är intresserade av.

när vi var i england. så kommer jag ihåg på bröllopet så hade vi dragit ihop två bord, pga att vi var jäkligt många, Ian, Colin, Philip, Alan, Jeff, Sam, och jag vid det ena bordet, sen Irene, Linda, Sue, mamma, Lynne, Sandy, Steph, Paige & Christy. Iallafall, vi satt där och åt, försökte äta. Så helt random säger Ian (världens snällaste, givmildaste, rikaste & jobbigaste kille) "soo.. Matilda, have you got a boyfriend?" jag höll käften för att Steph satt och mimade från andra sidan bordet att jag skulle vara tyst för att retas, men.. jag känner hur mitt ansikte gradvis övergår från normalfärgat till brandbilsrött.. Och det var ingen runt de två borden som inte märkte det, tillslut gav han sig och gick på Paige istället. Paige och jag är jämngamla, iallafall, och hon fick samma ansiktsuttryck som jag hade haft precis innan, detdär "försöka se helt oberörd ut, fast man egentligen är hur skyldig som helst, och det märker alla" uttrycket. Lite senare på kvällen började han fråga frågor om Sebastian. tex; "how does he look?" jag forsatte vara tyst, han ba; "blonde? blue eyes? athletic?" jag började skratta lite, sen gav han sig igen.


haha, är det så intressant? :-d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0