tretusenkronor..

Har lätt fastnat för dollyblonds blogg nu. Intressant va ?

Klockan går, och jag har precis rensat och fixat i min garderob, slängde väll 50%..
Kändes lite småsurt, men åandrasidan var det kläder jag inte gillar/inte använder/inte visste att jag hade.
Men det känns bra iallafall, fast det finns fortfarande ingen plats för mer kläder ..
Behöver ett par riktigt snygga, perfekta jeans, och en vit långärmad bastopp.
Kanske en klänning också.. sen är jag nöjd, eller?
Så kommer våren, och sommaren, då behövs det skor, vårjacka, möjligtsvis en jeansjacka också, och bikinis.
Behöver en ny mascara också, möjligtvis, foundation och puder också..
Underkläder står också på listan..
Och då är vi uppe i nästan 3000:-, scheisse!
Och listan fortsätter...

Ska nog åka om en timma, vi hörs efter bion, så får ni veta hur den var!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0