småargt..

skrev ett lite småargt inlägg nu, men jag var tvungen och radera det, kändes väldigt onödigt.
vaknade vid 9 kanske,
gick upp och har inte gjort mycket sedan dess,
fick för ungefär en halvtimma sedan reda på att vi ska till Anders & Petra idag,
extremt bra framförhållning i den här familjen.. not!
Vart väll lite småsur över det.. men får väll försöka se det från den ljusa sidan..
Finns det ens någon? Kanske att det är födelsedagsfika, men jag kommer ju såklart inte tåla någonting..
Okej, en bra sak kommer jag på, jag och lillebror ska köra wii, typ olympic winter games, och jag ska äga sönder honom..! :)

Åh, pappa är asseg! Vill hoppa in i duschen, nununu!
Men såklart ska han sega sönder just idag..


Tog några bilder på Enzo med webben, men blogg.se laggar..
lägger upp dom senare, nu ska jag nog hoppa in i duschen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0