Nytt år, Ny start.

Godmorgon alla trötta! Eller klockan är ju faktist snart halv ett.
Jag fattar verkligen inte hur Julia pallar, på skoldagar, kan hon somna 3, om inte senare, och vara i skolan, till klockan 8.
Nu när jag somnade halv 4 typ, så vaknade jag tolv?

Iallafall, vi hade asroligt igår.
Tiden gick asfort fram till tolv.
Vid tolv gick vi ute på deras baksida och kollade fyrverkerier och sådär.
Sen efter det, stog vi i köket i typ en timme, gjorde drinkar, fixade typ chips o dip.
Sen begav sig alla in vardagsrummet, där kollade vi på något med Magnus & Brasse.
Pallar inte dra upp hela sketchen, men dom satt i ett flygplan, så tog Magnus upp en karta.
(Dom försökte hitta vart dom var)
Brasse; VLÄDSN, VLÄRDEN , VLL?
Magnus; VÄRLDEN!
Brasse: Aha, VÄRLDEN, har dom flygplats där?

Hahahahha, det tyckte jag varskitkul igår iallafall :)

Nu måste jag börja ta mig upp ur sängen så inte hela dagen blir förstörd.
Hatar egentligen att sova såhär länge ..


KRAM! :)

(JUST DET, FICK JULKLAPP AV MIN FARBROR, 1.500:- :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0