fyfan för kyla..!

Sitter nu och fixar lite på spotify, fixade det idag .. efter, jag vet ;*
Fryser som fan, och det är typ 40°C här inne, okej inte så mycket, men det är varmt ..
Vi åkte ju skridskor sista lektionen, det var sjukt kul faktist, ramlade .. en gång, men jag snubblade på dom där "konståkningspiggarna".
Efteråt började jag frysa, gick ut till busshållsplatsen utanför IP, då stog, Hugo, Kalle, Anden och Sanna där. Sen fick jag snö i hela håret och ansiktet .. tack vare Kalle.. började då frysa ännu mera.
Och jag stog där i tjugo minuter innan bussen kom, dom försökte lifta, men det gick inte så bra.. ingen stannade.
Sen tog vi 823 ist för 824, och vi stog längst fram vid dörrarna, så höll jag i mig i där man stämplar bussremsan typ, så svängde bussen, så jag typ ramlade bakåt, men jag höll ju i mig i dendär "dörren" så den typ flög upp..
hahah, var sjukt pinsamt..
Sen gick jag hem i iskall blåst, och snö, från bussen..

Nu ska jag forsätta digga musik, kram! :)

Justdet, alla som har mig på facebook, diggar ni mitt nya namn?



(sorry matilda om du undrar varför bilden på mig försvann.. Jag var tvungen att ta bort den så ful, lägger in en annan istället =) PUSS älskar dig bbv!) / Julia
och duvet redan att jag kan ditt lösen, så bli inte sur :D ♥

Föralltid / J




- Älskar er!  sedan 1998 babes.


Kommentarer
Postat av: a

musik är alltid trevligt. :p

2010-01-28 @ 20:11:20
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: J

MEN SLUTA LÄGGA IN DEN DÄR BILDEN HELA TIDEN!!! DEN ÄR SKITFUL MATILDA!!!!!!!!!!!!!! :@<3

OCH GAMMAL

2010-01-28 @ 21:49:49
Postat av: Nea

åå julia!

du tar bort bilden på dig och lägger in en AS ful bild på mig från typ 4an........

<3

2010-01-29 @ 14:52:06
URL: http://nyanea.blogg.se/
Postat av: Julia

nej? den la matilda in inte jag x)

2010-01-29 @ 20:40:08
URL: http://juella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0