dagen.

lite om dagen:

Dagen började med att jag gick hemifrån 07.15, som vanligt.
Tog bussen 07.30, som vanligt.
Var framme i skolan vid 08.00, som vanligt.
Satt och snackade med amanda i soffan en liten stund, sen dök hon upp.
Tillslut kom typ alla till skolan, och dagen började, vi hade lästid, men jag har inte hunnit låna någon bok så jag fick läsa lite i "I taket lyser stjärnorna" som jag redan läst typ 3 ggr.
Sen hade vi iallafall hemkunskap, vi gjorde kolakakor typ.
Min grupp var: Jag, Melinda & Sanna.
Vi fick då använda glutenfritt mjöl, dom vart extremt failade, men goda :)
Mådde skitilla efteråt, men tvingade ändå ner några kycklingbitar ur Nasi gorengen på lunchen.
Fråga mig inte varför.
Sen hade vi rast, och tjejsnack, diskuterade för&nackdelar med att vara tjej typ.
Sen engelska, och rast igen, då lackade Lana på oss.. lång historia.
Sen livskunskap, kollade på lite filmer, sen slutade vi, då tog jag bussen hem.
Försökte plugga, men det gick käpprätt åt helvete.

Ska äta nu!

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0