aloha .

har börjat säga aloha, det påminner mig om "Lilo&Stitch" hahaha.. :?
iallafall.

det var en ganska kul måndag idag, tack vare julia & linnea.
vi hittar på så mycket konstigt. :)

första lektionen var ju då HK, vi gjorde hallon och blåbärs smoothie.
Min vart typ perfekt :o

Sen var det lunch, på lunchrasten kom vi på en ny version av "glassigt" med 4 verser.

"Han är våt han är kåt och han håller i en båt, det e Yassin
Han är kul han är ful och han sitter i ett skjul, det e Flinta
Hon är stor hon har klor och hon käkar på sitt snor det e Nea
 Han är het han är fet och han rider på en get det e Lukas."

Sen var engelskan skittrist -.-, livskunskapen med..

Kom hem för en timme sen kanske, skulle egentligen åkt skridskor .. :o
men jag tog mej aldrig ner till sjön. Och nu är det mörkt ute -.-.

Ikväll blirdet asgod middag, typ lax, och ngt . xd.

KRAM! :)




 - En assomrig bild! :)
Och nej .. jag flyger inte. Jag hoppar på en studsmatta.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Super söt blogg :D glöm inte min: morgonfika.blogg.se :)<33

2010-01-11 @ 17:48:52
URL: http://morgonfika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0