vår.värme. vs vinter.vått.

nu har jag haft fönstret öppet i mitt rum i ett tag, så nu är det någonlunda svalt här inne!
Många tycker säkert att jag är helt knäpp som har fönstret öppet, när det är istid ute.. menmen.
Blev inte mycket medusas huvud.. måste göra klart det..


Alla klagar på denhär kylan, snön, förseningar, m.m
Det är helt enkelt så att Sverige, som faktist ligger i Norden, där det ska snöa, inte klarar av kyla och snö..?
Det är förseningar, hit och dit. Ingenting funkar som det ska, är inte det riktigt märkligt?
Och varenda jul, som har varit en "grön jul" har folk klagat och klagat.. på att "här i Sverige blir det minnsann aldrig en vit jul?"
Jag förstår att man tröttnar, när det är 30- och ingenting funkar som det ska..
Men sluta då klaga när det inte är snö och kallt tack..
Jag vill ha vår, ingen snö, värme, lättare kläder, allt blir så himla mycket lättare när det är våår!
Plus att jag fyller år på våren..



Dagens låt:
Rap Das Armas - Cidinho & Doca.
Låten påminner mig om sommaren, och man blir glaaad av den också. :)

Nu ska lilla jag iallafall, bädda ner mig bland fluffiga täcken och kuddar, och slå på tv:n och se om det är någonting roligt där att kolla på. Kram!

Bloggar imorgon bitti om jag hinner.. måste hem igen efter skolan imorgon, måste göra klart MH.. :(


Är det bara jag som inte sett några sexigare människor? :)
Älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0