torsdag.

anledningen till att jag inte har bloggat är.. att jag faktist inte har orkat.
Har inte suttit vid datorn sen jag bloggade sist..

Igår i skolan, var en lugn dag, satt mest och kollade på film under trappen, sen hade vi ju lektioner också.. lite läs förståelse sedan bild.. man fick välja en bild, och så skulle man skriva en berättelse/saga/novell till bilden, hon sa att man skulle skriva 1-2 A4 sidor, för att bli godkänd, dom flesta tjejerna skrev väll runt 5 st på lektionen, men jag fortsatte hemma som Petra sa åt mig att göra, blev klar nyss.. gissa hur många sidor det vart?
19 stycken..

Idag i skolan, hade vi, lästid, läsförståelse, spanska, lunchrast.
då stack jag och linnéa hem till oss, först till henne så bytte hon kläder och käkade.
sen till mig, så bytte jag kläder och käkade, sen ner till alby.
Jag, Linnéa, Mella och Juliab var dom enda tjejerna som åkte, jag och Linnéa hade inga pulkor eller så, vi åkte istället på varsin svart sopsäck.
Vi gick upp för hela albybacken, och satte oss ner för att kolla på när killarna åkte, skitkul.
Sedan åkte även vi ner, två gånger! Var så sjukt jävla kul.. skrattade hela vägen ner.. :$

Imorgon är det fredag, jätteskönt.
Vi ska ungefär bara kolla på film i skolan imorgon, vilket resulterade i att vi fick ha med oss, godis och läsk.
Drog därför till Ica med lillebror och Amanda, för att handla just, lite godis och läsk.
Drog dit vid 19.

Nu ska jag .. antingen fixa mina naglar eller nej förresten, jag sparar det till någon annan dag..
Jag ska.. softa =) Kram.

Justdet, Julia Fahlander Bästevän har varit sjuk nu hela veckan, men hon kommer förhoppningsvis imorgon, älskar dig!


- Bara för att Julia tror att man rengör mobiler sådär..

- Bara för att Melindas hobby är att klä ut sig till tant..
Bara för att Linnéa tror att hon är en egyptier..
Bara för att Amanda tror att den posen visar hennes bästa drag..
Bara för att Rebecca alltid drömmer sig bort..

Bara för att Jennifer tycker att det stinker överallt..

Bara för att vi är världens knäppaste klass..

Kommentarer
Postat av: amanda is pissed of!

TA BORTBILDEN FÖRIHELVETE

2010-02-19 @ 07:50:27
Postat av: Anonym

jag är seriös matilda ta bort bilden nu!

2010-02-20 @ 18:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0