städa, spotify & läxor..

..ungefär i den ordningen,
måste städa mitt rum, vart lite lagom stökigt när Eva sov här..
musiken kommer strömma ur högtalarna, hela tiden, efter det plugg.. ska börja läsa på SO:n, (antikens grekland prov fredag) och kanske kolla på engelskan, som vi har prov på imorgon.

Skolan, var helt okej.

På spanskan så fick vi sitta uppe i bildsalen, eftersom niorna behövde hela B-delen till sina nationella, var en soft lektion, jobbade lite och sedan hade vi en tävling, jag Jennifer Linnea & Eveliina kom såklart, 2:a.

På idrotten hade vi dans, först dansade jag med Jennifer, alltså Jennifer & Mårten dansade..
Då dansade vi bugg, sedan när vi skulle köra foxtrott var vi tvugna att dansa kille+tjej, fick då dansa med Hugo, gick väl okej, var inte så farligt och dansa med en kille, bara dom är seriösa så. Och det var han.

På so:n fick vi nya platser, sitter bredvid Jennifer bejbu, bakom Sanna och Ralle..

På matten började vi jobba med ekvationer och algebra, det ser svårare ut än vad det är, seriöst.
Och på svenskan fortsatte vi skriva på So:n, Medusas huvud, skit.. -.-'

Men nu måste jag städa, innan klockan hinner bli halv fem.. :)



Ge mig sommar nuu..! 2010 blir väl lika härlig Julia? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0