revenge.

Orkar verkligen inte rabbla upp hela dagen, i detalj, men ingenting speciellt hände allso.
Rasten innan sista lektionen, var alla helt jävla galna, jag menar det verkligen.. jävla dampklass =)
Sista lektionen var ett oförberett prov, eller som hon sa.. ett test. Hon sa att vi skulle tänka på det som ett lotteri, kul att prova och så får man se vart man hamnar typ.?
Gick .. 10 minuter innan vi slutade, var då klar med provet, stog utanför och väntade i vad som kändes som en evighet, så kom äntligen Jennifer och Amanda ut.. fick jaga efter några nycklar och blalala.

Sedan tar Anton och Kalle tag i Becca, putar ut henne i snön utan skor, och jag vart skitlack, så kommer Helena då, jag svär skönaste läraren..! Iallafall, så får Anton, André och Kalle en utskällning, en riktigt utskällning, så berättar vi allt dom gjort, Helena blir då skitsur, precis i det ögonblicket fick jag verkligen min revenge, för allt dom gjort.. jag och jenni gjorde då highfive.. såklart..! Så nu blire hemringning och hela rubbet för dom, hih yes!
Hela jävla lunchrasten höll dom också på.. snodde nycklar och hårspännen borste m.m
Det sa vi såklart också, tror vi sa till säkert 4-5 lärare, under bara den rasten, ingen tog tag i det!!
Sedan berättade vi om gräddningen, då fick jag min revenge.. igen ! ;D
Jag kanske inte borde vara så glad över allt.. men vafan, jag tycker bara dom förtjänar det så jävla mycket!


Nu måste jag ta tag i Medusas huvud.. :/
Har förresten huvudvärk.. och känner mig lite småfebrig!
Men sjuk ska jag inte bli, har inte varit sjuk på typ.. en evighet, ja älskare! :)
Det kallas bra immunförsvar.. (a)




I 6:an tror jag.. på förskolans dag..
Jag håller i den där flickan, och det är Julias rumpa! =)


Kommentarer
Postat av: towwis

Oj, rörigt värre. x) Jag tror jag fattade hälften av det. XD

2010-02-24 @ 15:49:53
URL: http://towwis.blogg.se/
Postat av: a

fin blogg. :)

följa varandra med bloglovin? :*

2010-02-24 @ 16:01:42
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0