onsdag = matilda trillar.. 2.

hemma nu, och ska snart sätta igång med SO:n, vet inte hur.. eller vad jag ska göra, men jag kommer nog på någonting.

Det hände ingenting speciellt idag i skolan,
vi springer fortfarande runt som.. jag vet inte vad på rasterna, men .. man lever somsagt bara en gång :*
Engelskan gick bra tror jag, fick tyvärr inte tillbaka NO:n, hon hade inte hunnit.. men hon sa att vi skulle få dom imorgon eller på Fredag.
Väl efter skolan, hade Sebbe sagt att han skulle mula mig.. som vanligt, men jag brukar bara garva åt det, men idag & igår mulade han iallafall mig, så jag tog upp snö, och gick efter honom ner för en liten backe, sen började jag kuta, när jag är precis framme vid honom, halkar jag, och ramlar rätt på ryggen.. så jäkla pinsamt.. sen gick jag till bussen, och nu sitter jag här =)



jag sommar 09.. saknar som faan..!
Kan det inte bara bli sommar nu? :'(
hade en tröja på två bilder, och en annan på två bilder.
Men bilderna är tagna med långt mellanrum.. ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0