känner för det.

känner för att skriva något djupt, långt, inlägg, med bara mina tankar.! :)
And I will =)

att leva livet, är att vara den man vill vara,
att leva som man vill leva,
och göra det man vill göra.
med det menar jag inte, att man ska dissa skolan, för att man inte orkar plugga.
att man ska vara "an total asshole" bara för att man tycker att det är kul.
det jag menar är:
lev ett liv, som du mår bra utav att leva,
du mår inte bra, om du sedan om tjugo år,
sitter på en parkbänk någonstans, inget hem, ingen utbildning, inga vänner..?
du mår bra, om du sedan om tjugo år,
har ett bra liv, hus, familj, utbildning..!

Hur man kan välja att bara slösa bort sitt liv, är för mig helt obergripligt!
Ta vara på ditt liv! Du lever bara en gång! Umgås med de som gör dig gott!

Kram =)

Ska åka från mormor nu.. hörs kanske senare, spotify har damp.. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0