hemma.

Kom precis innanför dörren, shit klockan är redan 16.00!
Saksamma.

Skolan idag.. var, som vilken annan dag som helst, väldigt slapp, typ somnade på NO:n..
Skrev/sov i linneas knä på spanskan.
Vi körde gula dieten på lunchen.. (Ananas och apelsin juice)
Matten kollade vi på film.. somnade nästan. Alltså en film, som egentligen var SO.
Svenskan.. förberedde lite på min bokredov. till imorgon, som tur är, är det bara skriftligt!
Idrotten, var lite valfritt,hängde i lianerna, och på något vrickat sätt,
skrapade jag handen mot golvet, så jag fick 3 brännsår.. svider som in i helvete!

Nu ska jag.. städa! argh!
Mitt rum är skitstökigt, och nu ska jag städa på riktigt, så jag kan åka härifrån imorgon med ett fint rum.
Ska till pappa, men kommer tillbaka redan på Lördag, då är nämligen, Lynne & Alan (Låtsaspappas föräldrar typ)
hära, från england, kul! =)

Jaja, kanske tar lite yoghurt och mina vitaminer.. har huvudvärk också.. toppen..!

Ändrade planer, musik, och städning direkt, ska få skiten klar nu! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0