flytta.

hej..! nu är vi hemma.

på tal om rubriken, har fått reda på att vi ska flytta.. inte ifrån Tyresö, men ifrån Krusboda.
Väldigt trist, min första tanke var.. jag kommer att dö.!
Men jag lät idén sjunka in lite, och är iallafall mer optimistisk nu än förr.
Dom har sagt att det kan dröja upp emot ett år, men att om dom hittar någonting bra, så kommer dom slå till..
Vi har redan hittat en lägenhet.. ja ni hörde rätt, dom vill bo i lägenhet, men på något trevligt ställe iallafall.
Iallafall, vi har redan hittat en lägenhet vi gillar, och vi ska på visning imorgon igen, läskigt.. men ändå lite spännande, dock oroar jag mig inte än, innan vi flyttade hit där vi bor nu, var vi med i säkert tio budgivningar och förlorade, det här är då våran första.. så jag är somsagt fortfarande lugn.

Nu ska vi? Sy om någonting, hih. kram =)


Kolla mina ögon?! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0