explanation..

oj, det tog typ 40 min.. jaja.

Det var såhär:
Jag, Amanda, Melinda & Jennifer var påväg till bussen (gymnasiet)
så ser Melinda och Jennifer att Anton & André kommer springande, dom ba:
- Nej, men vi väntar lite, vill inte bli mulad (eller något sånt, kommer inte exakt ihåg) då sa jag:
- Men seriöst, kom igen? vad ska dom göra?, så jag och Amanda fortsätter gå, och dom går rätt förbi oss, med värsta flinet på läpparna, hade då ingen aning om varför..
Vi fortsätter gå, och melinda och jennifer försvinner.
Så är vi uppe vid brännbollsplanen, så ser vi Anton & André komma springande, våran första tanke var då, spring dom kommer att mula oss..
Jag var bakom Amanda så dom hann till mig först.. Jag ba:
- Men seriöst, snälla ge er! Och så drog jag upp min halsduk över ansiktet.
Så typ smetar han in någonting i hela min lugg och panna typ.
Mitt hår blir helt kladdigt och stelt, och det luktar skit! Jag trodde då att det var något äckligt wax eller så..
Så sitter vi på busshållsplatsen och väntar, så snackar Amanda med Jenni i tele, hon berättar då att dom också blivit mulade.. med GRÄDDE?!
Så kommer dom dit, alltså till busshållsplatsen, jag typ skriker hur jävla mycket jag hatar Anton.

Så om du ser det här din dumma unge!! JAG HATAR DIG ANTON  KARLSSON!!
OCH NU VET ALLA SOM STOD VID BUSSHÅLLSPLATSEN DET OCKSÅ! -.-
Hur fan tänker man om man mular folk med grädde?!
ååååh..

Nu är jag iallafall fräääääsch, :)
Ska försöka jobba lite på "Medusas Huvud"
Men lycka till liksom.. kommer inte ihåg ett piss =o..

Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0