{äntligen}

godmorgon!

Har försökt att logga in på "blogg.se" i en timma nu, och kom iallafall äntligen in.
Vaknade sju.. jag vet, tidigt. Men jag kunde inte somna om, pga min katt..
Han sprang assnabbt från dörren,
hoppar upp på min säng,
och ner på golvet på andra sidan sängen,
typ en miljon gånger, så tillslut gick jag upp, precis som han ville, han fick lite mat och så.
Och nu ligger han och sover.. med något som ser ut som värsta flinet i ansiktet, älskar dig misse..! :)
Hade också sjukt ont i halsen, och smått förkyld, så jag gick ner och gjorde mig en stor kopp té.
Dricker hur mycket té som helst nu, men vi har bara typ en tépåse kvar, måste köpa nytt.. kommer rentav dö annars.

Idag;

Eva, kommer hit någongång.
Sen lite senare .. visning.

Jag är helt kluven..
Det här är typ den enda lägenheten som jag sett, där jag faktist skulle kunna tänka mig att bo..!
Men jag vill inte flytta ifrån krusboda, men det jag är rädd för är att dom hittar något ställe som jag inte gillar.. men somsagt dethär är det första stället vi kollar på, bra eller dåligt?



älskar er, mongo-barn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0