älskar er!

hej, och förlåt att jag inte sa så mycket igår, istället berättar jag nu om gårdagen? :)

Dagen började med träslöjd.. snark, jag och linnéa hyvlar, och hyvlar men kommer fan ingen vart,
efter slöjden, svenska, då hade vi vikarie, skulle jobbat med Medusas Huvud, men vi spådde händer istället..
Sedan NO, vi fick tillbaka våra prov, ni vet dom där om densitet? iallafall, hon ropade fram oss en och en, så gick Jennifer fram, kommer tillbaka med provet, där det står "22/22, en liten ★ och en liten text"
så går några fram, sedan ropar hon mitt namn, går fram och är rentutsagt skitnervös, jag förväntade mig det absolut värsta, så kollar jag ner på mitt papper.. "22/22 och en stor ★", gud så glad jag vart, hon sa nämligen att det bara var två som fick alla rätt..  men nog om NO:n nu.
LUNCH.
Sedan på SO:n hade vi ju prov, i slutet hände en sak, jag vill inte ta upp vad, men det var några som stannade lite längre, och vi vart riktigt upprörda, det handlar inte om oss, men ändå lite om oss?
Och man märkte precis hur upprörda vi var, eftersom vi hade arga diskussioner på vägen hem, inte arga mot varandra men om andra.

Julia, Matilda, Linnéa & Jennifer, gick hem till Julia efter skolan, satt och kollade på MTV i en evighet, kom upp riktigt roliga namn, fan vad vi garvade när Julia & - kom upp. :)
Vi skulle baka, men kom inte på någonting bra (glutenallergiker)
så jag och linnea började rota runt i Julias skåp, vi hittade gamla marränger som inte var gamla, så jag krossade dom och lade dom på ett stort fat, sedan gjorde Linnéa en chokladsmet, som jag bredde ut ovanpå marrängerna, så skivade jag bananer och lade ovanpå smeten, och Jenni + Nea vispade grädde, som Julia sedan hade lite karamell färg i, så den vart babyblå, och sist men inte minst, rev Julia lite choklad på toppen, shit vad jag skrattade åt hennes teknik! :)


resultatet. :) mmm..

Idag, ska jag iväg till Marianne och Eje på middag, vet inte när, Eva kanske skulle komma hit någon timme innan, hon måste hämta lite kläder här och så. Idag är det exakt två månader tills jag fyller 14..! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0