trots det

Slog på tv;n, (gud så ointressant). 
I alla fall jag slog på tv;n trots min trötthet, kollade runt bland kanalerna och upptäckte att SATC började om knappt tjugo minuter på comedy central. 
Blev överlycklig, fråga mig inte varför, men jag blev totalt överlycklig.
Har haft en sådan dag idag, blev överlycklig när jag fick en överdrivet söt bild på Leo.
Blev överlycklig när jag fick en bok..?
Blev överdrivet överlycklig när jag insåg att SATC snart skulle börja.

Nu vet ni vem som lär somna lite senare ikväll, trots min stora sömnbehov pga teven.
Kram.

'
'
Åh den här ungen får seriöst hjärtat att smälta, lilla bubb.
Hans otroligt mega-söta skrattgropar syns dock inte på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0