mhm

jag har insett att i 99% av mina inlägg står det om hur trött jag är, samt hur less på skolan jag är.
Trött & skoltrött... vem är inte liksom? Nog om det.

Somnade vid halv nio igårkväll, hade fått i mig gluten, förmodligen, magen strejkade iallafall.
Lade mig i fosterställning i sängen och somnade, med kläder och allt på, vaknade dock mitt i natten, men somnade snabbt om.
Skoldagen har varit som vilken som helst, slutade en timme tidigare.
Sitter just nu och försöker, få orken till att klara av att plugga spanska.
Kram.


Kommentarer
Postat av: eva

heeeeei bebi :d<3, du ska få din tröja idag,

och oj juste ny blogg (a)(;

2010-12-09 @ 07:19:00
URL: http://monsterclaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0