holy cow.

min helg har varit helt underbar, lite downs men over all helt underbar.

Jag, Julia & Jossi skulle se HP i lördags, jossi drog sig ur i sista sekund.
Men jag och Julia möttes iallafall upp i Gullmars, sen stack vi för att äta.
När vi gick över hötorget så såg vi några skumma svarta moln, var mer som rök.
Så vi skojade lite, sa att det var dödsätare och gick och åt.
Köpte sedan godis, hotsnacks och popcorn + två stora coca cola, gick in och satte oss i biosalongen, högst upp på värsta grymma platserna. En kanske tio minuter efter att vi sett klart bioreklamen kommer en kille in och säger att dom har tekniska fel, men hoppas på att kunna lösa det. Tjugo minuter senare kommer han in igen och säger att dom inte kommer lyckas fixa felet, att bion blir inställd och att alla får två valfria biobiljetter var.
Så det var bara för oss att sticka hem, med popcorn och hotsnacks.
Väl hemma hade vi skoj, runt två så kollade vi igenom alla hennes sexhundra kanaler, var ett rätt mixat  urval kan man väl säga. En stam som åt fågelspindlar, en avatar-porrfilm, the osbournes, Houston SPCA osv.
Somnade väl runt tre, stack inte på yogan idag då vi skulle iväg och åka långfärdsskidor. Första gången i hela mitt liv jag står på ett par skidor, men fan vad kul det var! Dock väldigt jobbigt, och vi åkte nästan en mil. Woho.
Nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt, skrivt klart min teknik.
Ska banne mig krypa ner i sängen nu, lucia imorgon. Puss.


från julias blogg.
Var egentligen bara meningen att ta bilden på mig men de satt ihop.
Tänkte även skriva att nu var det slutpluggat för i år, och att det kändes så förbannat skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0