fjortonde december.

Hej på er, rensade precis min "facebook-mail", alltså den mailen som jag har kopplad till facebook på drygt 6100 mail... Borde nog börja göra det lite oftare. Men nu är det gjort iallafall.
Temavecka nu och vi ska göra en kinesisk väggtidning, jag, amanda, kim & nyberg är i "nöjes-redaktionen", dock började jag direkt skriva en krönika om självmordsbombaren som förmodligen kommer att hamna i inrikes-delen.
Slutade redan vid två, skyndade hem och stack ut på långfärdskidorna med lp igen.
Var riktigt skoj, känner dock att mina ben plus min rygg är trött fortfarande.. man använder tydligen musklerna ungefär vid skulderbladen när man använder stavarna.. så där fick jag direkt svinmycket träningsvärk då de musklerna är i princip oanvända.
Nu blir det come dine with me, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0