-

ÅRET.
Hur har året 2010 varit för dig? – Ingen dag har varit den andra lik, om man säger så.
Bättre än förra året? - På sätt och vis, mognat och insett så jävla många saker.
Någonting du aldrig kommer glömma 2010? – hur jag mådde, kommer aldrig glömma att allt kan förändras under en natt.
Har du flyttat under år 2010? – Ja!
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Många.
Har du kysst en främling? – Haha nej.
Hur har du mått under året? – olycklig - lycklig - olycklig - lycklig.

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2010? - kan inte bestämma mig.
Har du varit kär? - Ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej inte direkt.

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej som tur är.
Har någon i din släkt avlidit? - nej.
Har du slagit någon riktigt hårt? – nypit någon kanske.. heh.
Varit i slagsmål? – Nej.
PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? – Ja.
Isåfall vad? – Gått i tron om att det var jag som gjorde så himla mycket fel hela tiden, ångrar hela förhållandet på sätt och vis.
Har du skämt ut dig? – Ja det har jag.
Har du varit ute en hel natt? – nej.
Har du blivit tagen av polisen? – Inte riktigt säker hahah!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - hahah ja.. :p
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? – Såklart.
Har du druckit alkohol? - Smakat.

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? – Dalskolan.
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Inget massive, har väl hänt alla någon gång.
Hatar du någon på din skola? – hata är ett starkt ord...
Har du gjort något framsteg? – mjo, jmf med sexan.
Haft alla rätt på ett prov? – Ja.

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? – Jaa. :)
Har du förlorat en vän? - Wasn't my loss.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? – HAH, ja. Som jag träffade som liten bebis med ett uppehåll på tolv år!
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Det har väl hänt, inte på länge. 
Har du ljugit för en bästavän? Har väl hänt, för längesedan.
Har du många killkompisar? - Ja, killar är lättare att umgås med en tjejer. Defenitivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0