31082010

Idag har jag, varit i skolan.
Haft massvis med lektioner. Fått ett busskort. Bakat äppelkaka. Handlat en typ "loggbok".
Hade hemkunskap, lunch, teori, svenska & spanska.
Åkte in till stan, handlade en loggbok, mötte upp mamma, så åkte vi till SL-Center och "uppgraderade" (haha) mitt busskort. Fick ett rött. Det är fint. Rätt tråkig, ville hellre ha grönt eller gult. Men fint.

Nu ska jag, städa, välja kläder, ta en tablett mot mygbett. Fick ännu fler myggbett idag, på bussen (!?).
Kolla på tv, och sedan sova. Skolan drar så sjukt mycket energi.
Upp 06:00-07:00.
Skola 08:30 - 15:00.
Så i 8-9 timmar är man uppe, fixar, på lektioner, springer runt, sitter på bussar, går..
Sen kommer man hem 15:30-16:00, då ska man göra läxor.. fyfan.



Jag och Julia i vintras, innan jag skaffade tandställning? höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0