tillsammans.

godmorgon på er alla som fullkomligt älskar helger..

Jag har nu varit vaken ganska länge..
Vaknade 06.47 ^^
(haha, kollade på klockan direkt när jag vaknade)
Kunde då inte somna om, så jag lyssnade på musik & läste "Tillsammans - Denise Rudberg"
Igår på svenskan så gick vi och lånade böcker i skolans bibliotek, kunde inte hitta en endaste bok på säkert 15 min..?
Så tipsade Melinda om Tillsammans så den fick det bli, har väll en 30 sidor kvar nu.
Den var riktigt bra, ska defenitivt läsa andra och tredje boken också.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på..?
Hade kanske några planer på att träffa Eva, åka till centrum och kolla runt?
Kanske rentav Farsta eller Haninge.
Vi får se..

Kram! :)


Josefin i torsdags när vi var ute :)

Amanda, Matilda, Julia & Emil.

Julia & Matilda, hemma hos Amanda.

Julia & Matilda ute i torsdags. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0