The fourth kind.

Efter skolan cyklade vi hem till Linnéa, jag skjutsade henne på pakethållaren.
Så kollade vi skräckfilm.. som iallafall sas vara baserad på en riktig händelse och massa skit.
Men den var dock inte läskig, förutom en sak.. den hette the fourth kind.
Och var en såndär psykisk skräckis, märkt att jag föredrar sådana som är som typ "dokumentärer"
The Blairwitch project, Paranormal Activity, the fourth kind osv.

Idag blir en trist dag..
Humöret är väll inte helt på topp, ingen särskild anledning.
Vädret har ju varit helt underbart, det har jag inte fått njuta av en enda sekund.
Har suttit instängd i ett klassrum hela dagen, med en vikarie, som var åttiofem år..!
Kallade Kim för Jim, Linnéa för Lea, slog Kalle med ett fönster, stängde igen ett fönster när Emil skulle in osv..
Ni hör ju själva..

Ska dessutom dammsuga.. & städa mitt rum.. haha, jippi!

Just det, kolla bilden som Mathilda lade upp på facebook.. :')




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0