svar.

Vad tycker du om Kissie?
svar;
Jag är inte direkt hennes största fan, om man säger så.
Jag läste hennes blogg för ett tag sedan, och då jag började läsa hennes blogg var enda anledning att hon såg så fake ut, och provocerade så mycket.
Nu har jag slutat läsa hennes blogg, för det handlar bara om, osanna skönhetsideal, och en tjej som festar jämt.
Ser ut som en anka, och håller på att förstöra sig själv.
Och dessutom tror jag att hon inte har något självförtroende någonstans.. tyvärr.

Varför började du blogga ?
svar;
Oj, det kommer jag knappt ihåg.
Jag har haft många bloggar, kommer inte ens ihåg alla.
Men jag tror att det var såhär:
För drygt två år sedan, började jag och många av mina vänner, läsa Kenzas & Stina-Lee's bloggar.
Då var det väldigt nytt.
Sedan fick vi för oss att vi också skulle skaffa  blogg, på den vägen var det.
Och nu har jag fastnat för det.

 
Hur många läsare har du varje dag?
svar;
60-70 st.
 
Vilka bloggar läser du?
svar;
vänners bloggar, och ett fåtal kända.

vem skulle du vilja byta garderob med?
svar;
Kenza!
Hon har så sjukt mycket kläder, och så himla mycket fint.

mac donalds elr max?
svar;
helt klart mac donalds, tycker att max är jätteäckligt..
Bara ätit det en gång, för flera år sedan.

Vad är det första du skulle göra om du var kille?
svar;
Gud så svårt! Kan knappt komma på något.
Kissa ute..? haha.
Ha skitmycket vax i håret och leka cool.
Ha asmycket confidence, vara bäst. :)

hur gammal är du?
svar;
jag fyllde 14 för en knapp vecka sedan.

läser du några kändisbloggar? isåfall vilka?
svar;
ja.
Kenzas, Febbs.. eller är hon känd? :)

vad ska du göra i sommar?
svar;
jag ska åka till Gran Canaria två veckor, kanske till Marbella, Spanien en vecka.
Och ner till halmstad, vara hemma, med kompisar, vid sjön med Julia & co.
Ska också skaffa guldkort, så kommer nog vara en del på Gröna Lund med vänner dessutom.

favoritaffär?
svar;
BikBok & HM.

favorit låt?
svar;
Har ingen favoritlåt, men dom jag lyssnar mest på just nu är:
Imma be - Black eyed peas, Hot - Inanna, Fight for this love - Cheryl Cole.
Men det kan ha ändrats redan imorgon.

din idol?
svar;
har ingen idol.
Men jag ser upp till folk med självförtroende, som tror på sig själva, och hjälper andra.

Hoppas ni är nöjda med svaren på frågorna nu, kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0