sur.

Idag skulle jag, men även Eva till banken, fixa saker.
Så jag gick upp tidigt idag, precis som jag blivit tillsagd, så att jag skulle hinna och så.
Fick alldeles nyss reda på att det blev ändrat och jag ska till banken på tisdag istället.. -.-
Så jag gick upp alldeles för tidigt i onödan.
Ska se om jag fortfarande ska följa med Eva till banken..?

(Just det glömde berätta; mina "låtsasmorföräldrar" är så himla snälla..
jag kom ju hem kanske 10 minuter efter min lillebror åkt igår, så jag hann
inte träffa honom.. ser då att det ligger ett stort påskägg på matbordet till mig
öppnar påskägget, och inuti ligger en supersöt necessär från Make-up Store..
Säkert superbillig. Tack så hemskt mycket! :D)

På söndag blir det iallafall kryssning med Julia!
Superroligt! :)



Jättefin bild som Julia redigerat, klicka på bilden för att komma till hennes blogg.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0