strålande humör!

Godmorgon alla!
Tänkte att ni kanske var intresserade av att veta att mitt humör verkligen är på topp!
Så underbart perfekt allt känns, det är nog i sånahär lägen man bara går och väntar på att någonting dåligt ska hända, men icke, allt är och kommer att förbli perfekt nu, det har jag bestämt.
Det är inte ens strålande sol ute, men ändå..
Det spelar ingen stor roll, visst, sol-vår-värme-kärlek.
Men tänk efter, jag ska på kryssning idag, med min absolut bästavän.
Och vi kommer att fira våra födelsedagar på båten, alltså det kommer att bli så underbart!

En av kvällen händelser kommer säkerligen bli "full på min coca-cola" if I know us..!?
Det är jag säker på, det kommer säkert sluta med, att vi ..? åker upp och ner i hissarna och irriterar folk?
Inte vet jag, men bäst kommer det att bli iallafall.. för oss.

Kan någon förklara för mig varför jag sitter och lyssnar på;

This is my life - Anna Bergendahl..?

"I go down the beaten track, along the river, with an empty bag, at the end, she said to me, why are you here, with the autumnleaves, cause this is my life my friends, and this is my time to stand, now this is my life my friends, and i cant be no one else, im done tipping on my toes strike and iron and attack my soul, misty moon you're gonna see, I've got you blues, to get on my feet, cause this is my life, my friend, and this is my time to stand, now this is my life my friend, and i cant be no one else, I dont wanna run, i dont wanna fight.."

Det där skrev jag medans jag lyssnade på låten, good huh? :-)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Julia din körv

Klart vi ska åka upp och ner i hissarna och irritera folk! :D

2010-04-04 @ 12:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0